real time inzicht

Ook real time inzicht in uw boekhouding?

Op dit moment ontvangen wij nog veel administraties tegen het einde van ieder kwartaal t.b.v. de BTW aangifte. Maar zou het niet prettiger zijn als u iedere maand of zelfs iedere week of dag van de week weet hoe uw bedrijf er financieel voorstaat? Om hiernaar toe te werken hebben wij de scan en herkensoftware van Zenvoices geïmplementeerd. Zenvoices biedt een aantal voordelen.

Het voorziet ten eerste in slimme scan & herkensoftware en je kunt Zenvoices aan diverse boekhoudpakketten koppelen. Tevens kun je autorisatiemanagement voor facturen inregelen in het pakket. Daarnaast maken betaalopdrachten onderdeel uit van de software. Tot slot vindt u hier uw online archief van al uw documenten.

Hoe goede scan & herkensoftware bijdraagt aan real time inzicht

Onze werkwijze houdt in dat u ten eerste een eigen e-mailadres van dit scan en herkensoftware pakket ontvangt. Hier kunt u vervolgens uw facturen e.d. naartoe sturen. Zenvoices stuurt de documenten daarna rechtstreeks naar uw administratie. Uw accountmanager krijgt vervolgens een signaal dat er nieuwe documenten zijn. Hij/zij kan deze tenslotte verwerken.

De verwerking van de administratie wordt hiermee geoptimaliseerd om een paar redenen. Zenvoices beschikt allereerst over slimme functionaliteiten. Naarmate er meer facturen worden verwerkt, zal het pakket UBL facturen steeds beter herkennen. Verder kunnen wij boekingsregels en templates toevoegen op maat gemaakt voor uw administratie waardoor ook andere facturen en bonnen tot op zekere hoogte beter verwerkt kunnen worden. Hierdoor komt real time inzicht in uw administratie in beeld.

Wij kunnen dan als kantoor meer optreden als uw financieel adviseur in plaats van alleen als administrateur.

Meer weten over Zenvoices in combinatie met onze dienstverlening?

Bent u nog geen klant en heeft u interesse in onze dienstverlening in combinatie met de scan & herkensoftware van Zenvoices? Neem dan contact met ons op via 010 241 0050. We staan u graag te woord.

Bent u wel al klant, maar maakt u nog steeds gebruik van Google Drive, Dropbox of uw mailaccount om ons documenten toe te sturen, neem dan ook contact op via 010 241 0050. Uw accountmanager verstrekt u dan uw Zenvoices accountgegevens en geeft u een instructie. Indien u wenst, kunt u hierbij daarnaast gebruik maken van de app om bv. foto’s van facturen door te sturen.

Tot slot informeren wij u graag over uw E-boekhouden administratie. (Dit geldt alleen voor boekhoudingen die wij intern administreren).